137b0X0: 

ابزار امتیاز دهی

ابزار رایگان وبلاگ

شرکت شبکه مخابراتي بانکي تاسيس مي‌شود
 
درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 15
تعداد مطالب : 349
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
ماهان سافت- soft wares
بزرگ ترین کمپانی نرم افزاری ایران
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : مهدی امیریان

 ايتنا - يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي شابک اين است که به بانک‌ها SLA داده و کيفيت خدمات و امنيت ارتباطات آنها را ضمانت مي‌کند.

 


مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران از تاسيس شرکت شبکه مخابراتي بانکي خبر داد.

به گزارش ايتنا داوود زارعيان در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: بانک مرکزي و شرکت مخابرات ايران براي راه‌اندازي شبکه اختصاصي ارتباطي بانک‌ها، شرکتي با نام شابک راه‌اندازي مي‌کنند.

او گفت: شابک که برگرفته از شبکه ارتباطي بانکي کشور است، هم‌اکنون در مرحله تشکيل هيئت موسس قرار دارد و به زودي شرکت آن تاسيس مي‌شود.

زارعيان تاكيد كرد: اين شركت براي اين منظور تشكيل شده كه خدمات مخابراتي را به بانك‌ها اعم از خصوصي و دولتي ارائه دهد و بين شركت مخابرات ايران و شركت انفورماتيك بانك مركزي تاسيس شده و سهام آن ۵۰ به ۵۰ است.

وي تصريح كرد: به اين واسطه كليه نيازهايي كه تا امروز از طريق ماهواره و سيستم‌هاي خارجي تامين مي‌شد، از طريق سيستم‌هاي داخلي، سيم‌هاي مسي، وايمكس يا امكانات مخابرات اين شركت مخابراتي تهيه و در اختيار قرار مي‌گيرد.

زارعيان يادآور شد: دو نفر از هيئت مديره اين شركت از شركت مخابرات ايران و دو هيئت مديره ديگر از بانك مركزي و يك نفر از هيئت مديره نيز با توافق طرفين براي اين شركت انتخاب مي‌شوند.

شابک هم‌اکنون در مرحله پيش‌طراحي بوده و توسط تيم مشترکي از گروه شرکت‌هاي ملي انفورماتيک و شرکت مخابرات ايران و با نظارت بانک مرکزي پياده‌سازي مي‌شود.

گروه ملي انفورماتيک و شرکت مخابرات ايران در واقع بازوهاي اجرايي راه‌اندازي اين شبکه خواهند بود و بانک مرکزي نيز به‌عنوان سياستگذار در حوزه بانکداري کشور بر عملکرد اين طرح نظارت خواهد کرد.

يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي شابک اين است که به بانک‌ها SLA داده و کيفيت خدمات و امنيت ارتباطات آنها را ضمانت مي‌کند و در صورت به وجود آمدن کوچک‌ترين مشکلي، طي قراردادي که با مشتريانش (بانک‌ها) دارد، به آنها جريمه مي‌پردازد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار های روز دنیا و آدرس prsinsoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار . میگیرد





 
 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه

عضویت

پیج رنک

cache0115last1393890760